Oppdatering.

Hei alle sammen.

Da nærmer vi jo oss Jul, og jeg, ja jeg skylder dere en forklaring på hvorfor det har blitt så stille fra meg.

Jeg har litt vanskelig for å ordlegge meg i denne sammenhengen, men som en del av dere allerede er kjent med, så er ikke den private situasjonen min vesentlig forandret eller forbedret. 

Heldigvis har jeg en familie i Arendal som tar vare på meg i denne for meg i denne vanskelige situasjonen, men det er vel ikke til å stikke under stolen at både de som er her, og familien i Malaysia er bekymret.

Jeg har jo vært med på å initiere Treffet 22. 

Derfor var det veldig leit for meg når jeg tidligere i høst måtte innse og innrømme at jeg ikke greier å fortsette med arbeidet rundt Treffet. Jeg mangler rett og slett den mentale kapasiteten, overskuddet og energien som skal til for å opprettholde det trykket som jeg tror må til for at interessen skal holdes oppe, og kulminere i et vellykket Treff.

Nå er jo ikke gjennomføringen av Treffet 22 avhengig av meg. Men jeg har jo hatt veldig lyst til å bidra som den “propellen” jeg er. Da er det ekstra leit å måtte innrømme at “propellen” ikke lenger er det den engang var. 

Jeg har selvfølgelig informert og oppdatert Erling og Kjell-Ole om situasjonen igjennom høsten.

De har på sin side samlet noen nøkkelpersoner, og har gjort gjentatte forsøk på å få dette til.

De har forespurt flere personer om de kan tenke seg å være med å gjennomføre treffet da med ansvar for forskjellige områder.  Dessverre fikk de etter hvert negativ respons på dette.

I lys av dette, og med bakgrunn i den «korte» tiden som er fram til den avtalte datoen for Treffet, usikkerhet rundt COVID-19 og at vi jo har blitt “litt” eldre siden sist, har også de konkludert med at det riktig å avlyse Treffet.

Skulle noen ha ytterligere kommentarer til dette, så kan de rettes til Kjell-Ole ved å sende en epost til ksaet2@online.no.

Så må jeg til slutt få lov til å ønske dere alle en riktig God Jul og et Godt Nytt År.

Dagfinn

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Oppdatering.

  1. Bjørn Aakre sier:

    Takk for en ærlig og redelig beskrivelse av både din egen situasjon og av oss i Trondheim, Dagfinn. Vi ser ikke at vi kan dra dette arrangementet i havn. Håper bloggen lever videre, den har jo sin egenverdi. Gud velsigne og bevare deg, kjære bror.
    Bjørn Aakre

  2. Terje Aurdal sier:

    Auda, det var leit.
    Men minnene om ei god tid har vi likevel !

  3. Kjell Rabben sier:

    Ønsker deg alt godt for fremtiden og en fredfull og god jul

  4. Rhode sier:

    Dette er så absolutt forståelig. Du har tilbrakt mange lange mnd borte fra dine yngste barn.
    Ha en god og fredfull Jul.
    Takk for alt du gjort med forrige treff og tanker om nytt treff.
    Bless U 🙏🏻
    Rhode

Legg igjen en kommentar