Hjemme!!

Joda, da har denne «kroppen» kommet seg hjem etter 34 timer på reise. Ikke sov jeg stort heller.

Du lurer vel på hvorfor det tok så lang tid, men her har du forklaringen:

  • Fra leiligheten i Penang til Penang Internasjonale flyplass – 1 time
  • Ventetid på Penang flyplass – 2 timer
  • Fly Penang – Kuala Lumpur – 1 time
  • Ventetid på Kuala Lumpur Internasjonale flyplass – 5 timer (forsinkelser ja)
  • Fly Kuala Lumpur – Doha, Qatar – 8 timer.
  • Ventetid i Doha – 3 timer
  • Fly Doha – Oslo – 7 timer
  • Ventetid på bagasje i Oslo – 1 time
  • Flytoget til Oslo – 20 Minutter
  • Vente på Bussavgang til Arendal – 1 time
  • Buss Oslo – Arendal 3,5 timer
  • Hjemme etter ca. 34 timer

Men nå hjelper det. Jeg er i ferd med å få snudd den biologiske klokka, og den verste jet-leg’n er i ferd med å gi seg. 

Så da er det bare å forberede seg til jul. Nå skal jeg vaske, tørke støv, pynte og gjøre klart. Skal da bli julestemning, serru.

Hva jeg skal gjøre i jula? Jeg skal tilbringe juleaften sammen med familie her i Arendal, ut over det har jeg ikke så mange planer. Men kanskje jeg får besøk? Det hadde vært hyggelig. Det er en viss sjangs for at min bror, Kjell, tar en tur. Han «truer» i hvertfall med det:-)

Men nå vil jeg ønsker dere alle en riktig God Jul og ett Godt Nytt År.

Så håper jeg at du som er alene, får tiden til å gå. Vi andre får tenke på om ikke det er noen vi burde invitere. Det hadde ihvertfall jeg satt pris på.

Jeg avslutter med en sang jeg skrev for mange år siden.Her har du den hvis du har lyst til å høre. Igjen, ingen stor innspilling, men godt ment.

GOD JUL!

Så har Gud elsket verden.
Tekst og melodi, Dagfinn O. Tegnander (1994)
Musikk, arrangement, sang/koring, opptak og miks: Dagfinn O. Tegnander (2018)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Hjemme!!

  1. Henrik Bjørshol sier:

    Takk for sangen! At du var så gaverik, visste jeg ikke!
    Ønsker deg en velsignet høytid og et meningsfylt og godt nytt år.

  2. Otto Saether sier:

    Ønsker deg en riktig god jul, takk for sangen!

  3. Takk for sangen som jeg hørte til morgenkaffen🤗Du ønskes også en god jul og godt nytt år herfra. Må bli et savn uten barna så bra du har familie der. Det var litt av ei reise du kom ut på! Du bliver vel i Norge en tid nå? Klem fra Irene i Danmark

  4. Rhode Ludvigsen sier:

    Goood og fredfull Jul❤️🎄

  5. Kjell Rabben sier:

    En riktig god jul ønskes deg Dagfinn

  6. Marit Tegnander Romsaas sier:

    Du e sprek, ingen tvil om at trening hjelper på alt. Syns sangen var nydelig, takk❤️

Legg igjen en kommentar