Nærmer seg hjemreise.

Minste datter, Siv Linn og jeg ute for å handle. (Nei det er ikke påbudt med maske, men 85% av alle du møter har maske på seg).

Jeg har så smått begynt å pakke kofferten og trillebag slik at jeg kan få med meg det har tenkt å få med meg hjem.

Som jeg nevnte tidligere, så blir det litt rart å reise fra disse fantastiske ungene. Men oppgavene hjemme kaller, og ikke minst; det skal bli godt å komme hjem til Norge.

Jeg har nok blitt en voldsom Norges-venn de siste årene. I grunnen litt rart, jeg som har elsket å reise og besøke nye områder og møte nye mennesker. Men det har nok noe med alderen å gjøre.

Man blir mer og mer opptatt av røttene sine, og det er nok dette denne bloggen på mange måter et uttrykk for.

Bloggen.

Ja, det var dette med bloggen da… Hver gang jeg har oppdatert bloggen, så sender jeg jo ut epost til alle de jeg har epost-adressen til.

Men jeg legger merke til at det er en del som har skiftet epost som jeg da naturlig nok ikke har, eller det kan være andre grunner til at jeg får feilmelding.

FaceBook gruppe.

Men samtidig så befinner vi oss også som gruppe på FB, nemlig her https://www.facebook.com/groups/117447288279882.

Her dukker det av og til opp nye navn som vil være medlem av FB gruppa vår. Noen av de kjenner jeg ikke, men det er jo bare hyggelig. Så har du noen du kjenner som kanskje er nysgjerrig på hva vi har på bloggen vår, så er det bare å oppmuntre de til å søke seg fram via FB, eller du kan sende de lenken som du fikk i emailen fra meg. Bloggen er helt åpen, det er ingen begrensninger på denne. Skulle da bare mangle.

Og jeg tar meg friheten til å gjengi noe Bjørn Aakre tidligere har sagt i forbindelse med bloggen: «Håper bloggen lever videre, den har jo sin egenverdi».

Og det er spesielt hyggelig med enda flere tilbakemeldinger. Mange av dere sender meg en hilsen direkte til epost adressen min. De har ofte en noe personlig karakter og da er epost veldig anvendelig.

Men skulle dere ha kommentarer som dere vil andre skal se, så ikke nøl med å legge den ut som kommentar her på bloggen. Dere kan også kommentere på FB siden vår.

Musikk

Og hva skal jeg foreslå å høre på i dag?

Nei, ikke meg igjen, de opptakene finner dere flere steder her på bloggen, både under Prosjekt Ole Johan og her nede til høyre på første siden.

Neida, nå trår vi til og hører på dagens unge, ja både 2 og 3 generasjoner yngre enn oss, synge bl.a. en gammel sang: Jesus paid it all. Og her følger det mange sanger etter hverandre, så lar du den spille, så kommer det flere. Men det er jo bare å stoppe den når dere har fått nok. Det hender det at jeg gjør 🙂

Men savnet av denne type sang og atmosfære har vært en pådriver til å få meg tilbake i benkeradene på søndag ettermiddag.

Ha en fortsatt god helg.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til Nærmer seg hjemreise.

  1. Anne Eide sier:

    Hei, Dagfinn!
    Godt å høre fra deg igjen. God tur hjem til Norge-og kanskje Arendal?
    Hilsen Anne.

  2. Gunveig Røed sier:

    God tur hjem til Norge, ønsker deg gode og fine dager med familie og venner😄😄
    Klem fra Klæbu (Trondheim)

  3. Rhode Ludvigsen sier:

    God tur hjem.
    Håper du får en god og fredfull julehøytid.
    Klem

  4. Øndker deg en god jul i Norge Dagfinn. Fantastiske sange men jeg liker nå å høre deg også👍klæm her fra København

Legg igjen en kommentar