Sommerrapport nr. 2

Olaug og Roger Skaug

I dag hoppet jeg i bilen, og kjørte ned til Morvigsanden Camping, rett sør for Grimstad, for å avlegge Olaug og Roger Skaug et besøk.

Her har de begynt pensjonist-tilværelsen ved å etablere seg nærmest «permanent» på camping-plassen med vogn, spikertelt og platting med god plass til å nyte sola.

Og i henhold til Roger selv er han «badoman», han må i vannet minst en gang om dagen. (Han om det…:-)

Olaug og Roger var jo forstanderpar i Filadelfia, Arendal, og jeg har jo veldig gode minner fra deres tjeneste i menigheten.

Derfor var det hyggelig for meg å sitte sammen med de og prate om løst og fast.

Olaug og Roger har ikke forandret seg stort på de 10 årene som har gått siden jeg snakket med de sist. Ikke ser de eldre ut heller.

Ønsker med dette Olaug og Roger, og alle dere andre, en fortsatt god sommer.

Og så ser jeg fram til å se de og dere på Treffet 22, altså 10. – 11. Juni 2022 i Betel Trondheim.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar