Hyggelig Trønder-besøk.

Tenke seg til, jeg har hatt besøk av Eva og Erling. Veldig hyggelig var det. Og de holdt ut i flere dager.

Erling og jeg har selvfølgelig brukt en del tid på å drodle rundt programmet som vi har noen utkast til.

At det blir mye felles-sang, er vi skjønt enige om. Men hvilke sanger?

Vi har fått flere innspill til sanger, og noen har vi lagt til lista selv også. Men dette er bare starten. Vi ønsker oss flere forslag.

Har du en spesiell sang som du mener bør være med på lista? Send oss ett hint da vel. Men vær klar over at vi til slutt kommer til å velge ut ca. 10 sanger.

Ha en flott uke.

Foreløbig liste over sanger (som skal reduseres vesentlig)

Han er min sang og min glede
Fold det gamle merket
Har du reisen begynt opp mot Himlen/ Gud er på tronen ennu.
Inntil den dag
Blott en dag
På en høy langt her fra
Kan det være sant at det finns
Barnetro
Barneår
O store Gud
Løftene kan ikke svikte
Salige visshet
Det er nok det som Jesus gjorde
Min Jesus lever
Lær meg å kjenne dine veier
Si kjenner du det underbare navnet
Bak stjerners myriader
Navnet Jesus blekner aldri
Ut å fiske
Han ger mera nåd.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

1 svar til Hyggelig Trønder-besøk.

  1. Sissel T. OLofsson sier:

    Hei! Her kommer 2 forslag fra meg; Alle burde kjenne til…. og Jeg vil gjöre mitt liv til en lovsang til deg. Sanger som vi sang i Betelkoret på min tid. Mvh Sissel
    Ha en fortsatt god sommer.

Legg igjen en kommentar